wtorek, 18 listopada 2014

Przebieg gry // Stacja #2 SZYFR

Stacja 2 #  SZYFR

Uczestnicy gry trafiają do parku. Nie wiedzą, czego mają tam szukać ani kogo oczekiwać. Niespodziewania znajduje się obok nich postać w niewspółczesnym stroju. Dyskretnie przekazuje jednej z osób kopertę i nie wiadomo kiedy, znika. Widać ją jak krąży nieopodal, spoglądając na grupę z oddali. W kopercie okazuje się jest wiadomość - lecz wiadomość ta jest zaszyfrowana. Szyfr kropkowy zwany reż ramowym.  To popularny w harcerstwie szyfr - dla osób nie związanych z harcerstwem okazuje się być enigmą. Uczestnicy mogą skorzystać z podpowiedzi. Rozszyfrowują wiadomość. "Emisariusz to człowiek, który......".
No właśnie - co to za człowiek? Porozmawiajmy o tym.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz